Baltazar 2
- Razdoblje provedbe
- 17.08.2015. - 16.08.2016.
- Nositelj projekta
- Krapinsko–zagorska županija
- Partneri
-
Prikaži sve
Zagorska razvojna agencija d.o.o.
Grad Krapina
Općina Stubičke Toplice
26 osnovnih i 6 srednjih škola u Krapinsko-zagorskoj županiji:
1. Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina
2. Osnovna škola Stjepana Radića, Brestovec Orehovički
3. Osnovna škola Bedekovčina
4. Osnovna škola Đure Prejca Desinić
5. Osnovna škola Matije Gupca Gornja Stubica
6. Osnovna škola Viktora Kovačića, Hum na Sutli
7. Osnovna škola Ljudevit Gaj, Krapina
8. Osnovna škola August Cesarec Krapina
9. Osnovna škola Josipa Broza, Kumrovec
10. Osnovna škola Antuna Mihanovića, Klanjec
11. Osnovna škola Konjščina
12. Osnovna škola Pavla Štoosa, Kraljevec na Sutli
13. Osnovna škola Franje Horvata Kiša, Lobor
14. Osnovna škola Veliko Trgovišće
15. Osnovna škola Ksavera Šandora Gjalskog, Zabok
16. Osnovna škola Zlatar Bistrica
17. Osnovna škola Ante Kovačića, Zlatar
18. Osnovna škola Marija Bistrica
19. Osnovna škola Ljudevit Gaj, Mihovljan
20. Osnovna škola Mače
21. Osnovna škola Oroslavje
22. Osnovna škola Janka Leskovara, Pregrada
23. Osnovna škola Side Košutić, Radoboj
24. Osnovna škola Sveti Križ Začretje
25. Osnovna škola Stubičke Toplice
26. Osnovna škola Lijepa naša, Tuhelj
27. Srednja škola Bedekovčina
28. Srednja škola Pregrada
29. Srednja škola Zlatar
30. Srednja škola Krapina
31. Srednja škola Zabok
32. Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok - Vrijednost
- 2.904.687,53 kn
- Fond iz kojeg se financira
Bespovratna sredstva iz ESF: 2.489.714,37 kn
Krapinsko-zagorska županija: 372.429,84 kn
Zagorska razvojna agencija: 42.543,32 kn
Provedbom projekta Baltazar 2 u 26 OŠ i 6 SŠ u redovitom sustavu obrazovanja Krapinsko-zagorske županije u šk. god. 2015/2016. osigurana je nužno potrebna podrška za 121 učenika s teškoćama u razvoju kroz zapošljavanje 93 pomoćnika u nastavi. Projektne aktivnosti uključuju partnerski pristup uspostavi funkcionalnog, stručnog i održivog sustava uvođenja pomoćnika u rad. Izravno se utječe na ostvarivanje prava na primjeren i inkluzivan oblik obrazovanja učenika s teškoćama, sukladno specifičnoj potrebi i pojedinačnim sposobnostima, njihovu bolju socijalnu uključenost i senzibilizaciju javnosti.